torsdag 31 juli 2008

Batman fever

Fyfan, nu börjar kroppen att reagera mot den hårda träningen, idag körde vi rygg och det tog emot, var riktigt seg i kroppen efter gårdagens benpass. Men det gick vägen så att säga.

Efter träningen så drog vi (jag, Daniel och Håkan) iväg till Gaddesanda i ett par timmar och kopplade av. Även om det blåste uppe på land, så var det underbart gött i vattnet. Tre dopp senare och vi var nöjda, och rörde oss hem.

Idag har jag änna haft Batman feber, först kollade jag på "Batman Begins" och den va så sjukt bra så jag laddade även ner "The Dark Knight". Två riktiga kanoner kort och gott!

Det blir förövrigt ingen Schweiz resa som det ser ut nu! Iallafall inte med supporterbussen, pga de inte kunde fixa billigt boende. Är så jävla vansinnig, vi har 700 biljetter till returen i Basel och vi skickar ner en buss med 64 personer, värdelöst. Jag menar kan man inte bara anordna en billig bussresa ner så kan man väl lösa boendet bäst fan man vill!

Inga kommentarer: