torsdag 17 juli 2008

Live @ Smulan

Idag drog jag kan Fredriksson iväg och tränade. Körde armar, riktigt gött, men jag har en del kvar innan jag når max. Så jäkla jobbigt när man försöker lyfta stången och den "fastnar" i luften, trots att man tar i från tårna så vill den sig inte alls.

Efter gymmet så lagade jag lite käk och sen kom det en dam hem till mig för att hämta fåglarna, slutade med att hon även köpte buren. Så nu är fåglarna och buren borta, så jävla skönt! Ser redan fram emot att få gå och lägga mig, för imorgon blir första dagen på hela sommarlovet då jag inte blir väckt av fåglarna kl 6, jippi!

På kvällen drog jag till Smulan, Morgan skulle spela med en polare. Va riktigt trevligt, tjôtade en stund innan de drog igång och spelade. Måste säga att Morgan hade gôtt swing, riktigt bra! Imorgon ska vi dra och lyssna på Morgan och hela bandet på Stålverket kan bli intressant.

Inga kommentarer: