tisdag 29 juli 2008

Startkablar och träning

Vaknade rätt tidigt för vi skulle iväg och träna men Thomas kunde inte förren vid ett tiden så de blev lite senare än tänkt. Daniel hade visst haft en lampa på i bilen över natten så på morgonen så hade hans batteri torskat totalt. Så jag hämtade upp honom och åkte bort till Volvo Brandt för att köpa startkablar och försöka få liv i batterierna. Vore synd att säga att vi är några bilmekaniker, men vi löste de till slut och bilen startade.

Väl på gymmet så körde vi axlar och fyfan vad de gör ont att köra axlar man känner verkligen att man lever. Efter träningen var tanken att vi skulle åka iväg och bada, men det var lite för kallt för bad. Så istället åkte jag hem och laga lite käk och sen tog jag mig en längre siesta för jag var gött trött.

På kvällen kollade jag på film med Adam Sandler, "Don't Mess With The Zohan". Kanske inte världshistoriens bästa film, men den va gött rolig iallafall.

Imorgon väntar Blåvitt och andra kvalomgången till Champions Leauge, börjar bli gött nervös, bör vinna för att de ska kunna gå vägen. Håller tummarna!

Inga kommentarer: