onsdag 9 juli 2008

Shoppat

Idag har jag äntligen bränt alla DVD-skivorna med bilder från avslutningen och Liseberg. Så på måndag ska jag träffa mina juveler och ha utdelning. Ska bli trevligt att träffa dem igen.

Sen drog jag till Överby på jakt efter nya skor. Är ju bara för kräsen när det gäller skor. Måste ju vara sköna, det är därför jag ogärna köper nya skor, för det är ju egentligen först när skorna blir slitna de sitter som de ska. Efter mycket om och men så hittade jag ett par riktigt snygga och super sköna skor, Adidas Superstar II, namnet stämmer ju gôtt in på mig också. Hittade dessutom två snygga t-shirtar. Så det var en lyckad shoppingtur.

Sen var jag och handlade lite på ICA för jag var grymt taco sugen. Köpte allt och så var ja stensäker på att jag hade köttfärs hemma. Vad händer, jag kommer hem och har ingen köttfärs, men då var jag för lat för att springa ner och köpa köttfärs så de fick bli hamburgare istället. Vilka i-landsproblem, man ska la vara glad att man har mat överhuvudtaget.

Nu har jag precis kollat klart på en kanonfilm, "Gridiron Gang". Sjukt bra film som dessutom är verklighetsbaserad. Handlar om ett ungdomsfängelse i USA, där det är massa gängkillar som hatar varandra, men deras vakter startar ett fotbollslag (amerikans fotboll) och ger dessa killar självkänsla och lär dem laganda och respekt. Sjukt bra, rekommenderas starkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, vart och shoppat nisse och gertrud? :O