söndag 20 juli 2008

Sista kvällen

Ännu en ny morgon med huvudvärk och allmänt seg. Men men, det är ju inte varje dag det är Fallens, och då kan man faktiskt släppa loss lite och igår var väldigt trevligt och idag är sista kvällen.

Efter att ha fått sovit ut gött länge och sen slappat i soffan och kollat på Formula 1 så drog jag bort till farsan en sväng och vi kollade på ett Columbo avsnitt tillsammans och tjôtade lite innan jag drog hem för att käka och duscha.

Vid nio tiden drog jag ner till Smulan och tjôtade med Daniel och Thomas innan de skulle börja spela. Sen träffade jag en kille som jobbar som fotograf och vi började tjôta lite om fotografering. Därefter kom Daniels tjej och vi tjôtade. Det var riktigt tomt på folk så de stängde en timme tidigare.

Men vi satt kvar efter stängning och sen drog vi till en väldigt exklusiv efterfest och där var det riktigt bra tryck. Några spelade och alla sjöng lite allt möjligt. Först vid tre sjöng vi på refrängen och började röra oss hem. På väg hem så utmanade Daniel mig på armhävningar, så vi la oss ner utanför Oden och körde, jag piskade upp honom ordentlig, haha!

Inga kommentarer: