fredag 25 juli 2008

Städångest

Dagen började med att jag fick sova ut lite för vi skulle inte träna förren halv ett. Så jag satte mig på balkongen och drack mitt kaffe och bara kopplade av. Sen drog jag ner till gymmet, ett snabbt och effektivt ryggpass, och jag var helt slut!

Efter gymmet drog jag till en lite polsk pizzeria och käkade innan jag drog ut till Gaddesanda och solade/badade. Nu på kvällen har jag varit ute och fotat en massa vid järnvägsbroarna så nu ska jag bara orka redigera dessa lite också.

Jag har förövrigt ångest! Jag måste städa hemma, det ser ut som fan, och inte bara mätt i mina mått! Så imorgon förmiddag vigs åt städning. Har tvättid 7-14, och menad tvättet torkar ska jag passa på att diska, damma, dammsuga och moppa! Så förhoppningsvis hinner jag bli klar så man kan dra och sola/bada efter åt!

Inga kommentarer: