måndag 14 juli 2008

Mini återträff, M90

Idag har jag inte kunnat sova allt! Dels så låg jag och rullade i sängen hela natten, dessutom så vaknade jag av att fågelfanskapen börja gapa kl 5! Men men, tre dagar till sen ger jag bort fåglarna till någon som är ännu dummar än mig själv.

Nåväl, efter att har rullat runt och inte kunnat sova så gick jag slutligen upp vid 8 och började fixa till lite hemma. Strax före nio fick jag besök, vi drack kaffé och tjôtade lite.

Runt 11-tiden tog jag bussen och åkte till Vänersborg för att träffa M90. Det var gôr trevligt att få träffa de fleste igen. När nog inte varje dag ungdomar gå till skolan mitt under sommarlovet. Jag fick äntligen dela ut t-shirtarna jag hade beställt (förlåt Julia G. att jag snodde bilden). Det var kul att träffa alla (eller ja, de som kom iallafall).

Sen kom Håkan och tjôtade lite och vi drog till Pizza Pizza för att få i oss frukost (kl 13, illa). Men de smakade iallafall. Efter maten drog jag bort mot Resecentrum för att ta bussen hem och för första gången så hade jag gött tur med bussen, precis när jag kommer till hållplatsen kommer bussen, väntetid noll med andra ord.

Väl hemma så gick jag och la mig, va så trött så. Sov gött ska ni veta, men resten av kvällen har jag varit helt seg och konstig (eller konstigare om man nu så vill). Såg en kanon film med Ryan Reynolds "Definitely, Maybe".

Sen vill undrar jag vem som skrev kommentaren till förra inlägget angående Steven Seagal, jag håller med, lite pinsamt, men du kan gärna tillkänna ge dig så jag vet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Triscrap tycker du är töntig! Det var lite kul. Nej, förlåt. Den kommentaren matchar inte alls med det jag tänkte säga och jag har varit lite elak på sistone. Så förlåt... Men eeh, du kanske skulle kunna låna mig den filmen? Snälla?