tisdag 8 juli 2008

Effektiv och hurtig

Idag har jag varit allmänt duktig. Gick upp kl 6:30 för att sortera kläderna och gå ner till tvättstugan. Sen upp igen och försöka sova, gick väl halvbra. Sen ner igen och hänga upp tvätten och när jag väl kom upp var det ingen idé att försöka sova ens, utan de var bara att gå upp och göra iordning lite frukost.

Sen kom Fredriksson och hämtade mig och vi drog ner till Friskis och jag fixade ett gymkort, så nu ska jag fan börja träna. Idag så körde vi ben, och jävlar va gött det var.

Efter träningen drog jag till Hollywood (pizzeria) och beställde en kebabpizza. Den var inte alls dålig, lite stor bara, men betydligt bättre än den vidriga pizzerian nedanför mig.

Annars har jag inte gjort något vettigt efter de. Kollade på två filmer, en verklighetsbaserad "In the valley of Elah" och "The Comebacks" (Sports Movie på svenska). The Comebacks var sjukt rolig, parodi på alla sportfilmer.

Inga kommentarer: