fredag 11 juli 2008

Äntligen fredag?

Då var det fredag igen, inte för att jag märken någon skillnad på dagarna längre, men ändå. Idag var jag nere med Sellén och Fredriksson och körde på Friskis. Körde triceps och biceps, armar med andra ord. Det började rätt bra, men sen när mjölksyran slog in så var de hopplöst. Kunde knappt lyfta armen, hjärnan ville, men musklerna strejkade. Men det var en riktig go träning och de lär ge effekt framöver.

Försökte lura Håkan att Yngwie Malmsteen skulle ställa in sin konsert på Trädgår'n på grund av lunginflammation. Tyckte allt att jag gjorde de riktigt bra, tog en GP sida och ändrade om HTML-koden så det såg ut som en riktig artikel. Men han köpte de inte, eller så gjorde han de för en lite stund bara. Men det var värt ett försök!

Även idag hade jag väldigt trevligt sällskap ett par timmar. Det var dock för kallt för att sitta på balkongen, så vi satt vi datorn och leta efter rocklåtar, tjôtade och drack kaffe. Det finns uppenbarligen ganska många sköna rocklåtar, så jag ska lyssna på lite rock lite då och då, så man lär sig lite. Är ju fasiken musikaliskt handikappad, undrar om man kan få EU-bidrag för de? Får ringa och fråga Reinfeldt, fast han lär väl ha fullt upp med att sänka skatten.

Har även klämt in en film ikväll, Urban Justice, Steven Segal i toppform. Inte världens bästa film, men min favorit Eddie Griffin och de höjer betyget två steg, till 2,5!

1 kommentar:

Bryngelson sa...

Daxens läxa:

Man avslöjar ALDRIG att man faktiskt sett en film där Segal figurerat. (Att sedan Eddie Griffin dessutom varit med i samma onämda film gör inte fräckhetsfaktorn bättre.)

Tröjorna var helt underbara :)