söndag 27 juli 2008

Grupp på Facebook

Söndag, Guds dag, så vad bättre än att njuta av Guds skapelse? Vaknade ganska tidigt, klämde i mig en bra frukost och sen drog jag iväg till ICA Jätten och köpte en vitlöksbaguett och en potatissallad och drog ut till Gaddesanda. 30 grader i skuggan, men det var nog minst 36 grader i solen. Låg och pressade riktigt ordentligt, samtidigt som Bruce spelade på högsta volym i iPoden. Det var helt underbart i vatten också, när man väl dök i så ville man inte upp! Enda anledningen till att jag gick upp var för att jag har kondition som en gris och ville inte dö av kramp!

Väl hemma så hade min ilska gentemot TV 4 fortfarande inte lagt sig, och med tanke på att vi lever i en tid med MySpace, Facebook och bloggar så beslutade jag mig för att skapa en grupp på Facebook, då jag inte har MySpace! Gruppen heter "Alla som hatar TV4s sportsändningar" och ni hittar den antingen genom att söka eller att gå in via min profilsida. Låt oss tillsammans göra gruppen till den största anti TV 4 gruppen på Facebook!

Inga kommentarer: