tisdag 15 juli 2008

5-0 till Mästarna

Idag har jag letat som en galning efter en kanal som skulle visa kvalmatchen, Murata-IFK Göteborg, men icke! Inte ens radiosporten skulle sända matchen, va helt vansinnig! Men men, jag fick sitta och på unibet.se och se vad som skedde iallafall. 5-0 till Blåvitt på bortaplan är inte mer än tillräckligt. Nu måste Murata vinna med 6-0 på Ullevi för att gå vidare, och de kommer bara inte att hända, de kan jag sätta min lägenhet på!

I övrigt har jag varit extremt passiv idag. Var hos frisören och blev friserad och därefter till apoteket för att köpa Treo och Panodil, bra att ha ifall man får huvudvärk. Hade nämligen världens huvudvärk hela jävla natten och somna inte förren vid tre tiden då jag äntligen tog två tabletter.

Nu ska jag sätta mig och kolla på film, vet dock inte vilken det blir, har ju ett antal att välja mellan. Men det löser sig, sa kärringen och sket i vasken!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommentar! Hej!