fredag 1 augusti 2008

NetOnNet

Idag var sista gymdagen för den här veckan. Körde armar och pumpade verkligen ut allt man hade. På en tricepsövning så körde jag med 16 kg på första setet, sen till andra så satta Daniel den på 26 kg och jag tog i så jag sket på mig (ursäkta franskan). Men det gick vägen iallafall.

Efter gymmet så drog jag hem och duscha och sen åkte jag och Håkan ner till NetOnNet för jag skulle köpa en ny TV och DVD. Blev en 32" Philips, den är förövrigt gôr snygg! Så åkte vi hem och packade upp TV:n innan vi drog till Vbg för att käka.

Spenderade större delen av kvällen med att koppla in allt till TV:n. Vilket egentligen inte var några som helst problem, däremot så krånglade de lite när jag skulle koppla datorn till TV:n. Bilden blev klippt och jag försökte med alla knep jag kunde att fixa de, men det ville sig inte. När jag nästan hade tappat tålamoden så insåg jag att TV:n var inställd på auto-format, och när jag ändra den så funkade de perfekt. Lite irriterande, men men!

Invigde TV:n med att kolla på ett avsnitt av "Burn Notice" och ett gammalt avsnitt av "NCIS". Vilken jävla skillnad, så nu är jag gôtt nöjd!

Inga kommentarer: