måndag 16 juni 2008

Utvärdering och gym

Idag var en givande dag (eller inte riktigt). Vi var på Karlsro och skulle utvärdera läsåret under 7 timmar. Som tur var det mesta i arbetslag så vi hade ganska skoj, men något vettigt tror jag inte vi kom fram till.

Efter de så skulle Daniel iväg och tränade och frågade om jag ville hänga på, vilket jag gjorde. Vi körde bröst, biceps och triceps. Gick la så där, man är ju inte starkast i världen precis, men det var riktigt gött att få pumpa ut. Så nu sitter jag här och har lite småont.

Annars har de inte hänt så jäkla mycket idag. Imorgon är sista arbetsdagen sen har även jag sommarlov fram till mitten på augusti. Undrar vad man ska hitta på jag lär ju börja krypa på väggarna om jag inte håller mig aktiv, tur att man har en cykel nu iallafall, så kan man dra ut och cykla.

Inga kommentarer: