måndag 2 juni 2008

Dessa jävla betyg


Tjo, vilken dag det har varit. Började med att jag vaknade senare än planerat, men jag kom till skolan i tid. Första timmen hade jag NO, vilken kaos det blev. Datasalen va dubbelbokad och det blev mycket fjams!

Andra timmen var det idrott och vi spelade brännboll nere vid sjövallen. Min klass vann förövrigt.

Dagens tredje och sista lektion var matte med niorna, och halva klassen fick ledigt och fick gå ner till skräckland och sola. Andra halvan höll jag inne och plågade med ett VG/MVG prov =).

Klockan 12 var det slut för idag, men jag hängde lite i skolan och fixade lite grejer. Väl hemma satte jag mig och rättade åttornas matteprov och satte betyg. Ett jävla dilemma det här med betygsättning. Man vill ju vara så rättvis som möjligt och det ställer till det. Men efter en timme dividerande så tror jag att jag har kommit fram till korrekta betyg.

Lagade mat idag också, dock inte fancy, köttbullar och pommes med brunsås, gott var det iallafall.

Bilden är från M-lägret på Sundsvik, sep 2007.

Inga kommentarer: