måndag 9 juni 2008

Inget tangentbord

Helvete, säger jag bara. Jag trodde att Colaburken va tog och lyfte den lite halvmjäkigt och resultatet blev cola över hela tangentbordet. Det ironiska är att hade jag inte skruvat upp tangentbordet så hade det inte varit några problem, eftersom det fanns "spillskydd", men dum som jag är så skruvade jag upp skiten och alla knappar började att cpa! Så nu sitter jag här utan tangenter och skriver med hjälpa av plastskyddet under =/ Jaja, får la köpa nytt till helgen...

Imorgon är den stora dagen. Har tvättat skorna och dragit fram Blåvitt-stället. Det är emot mina principer att tackla tjejer, men vissa har kaxat upp sig så fruktansvärt, så imorgon mellan 14-15 så gör jag ett undantag. Hoppas att alla kan ha överseende.

Snart börjar Holland-Italien, stora förväntningar - blir säkert en plattmatch!

Inga kommentarer: