söndag 8 juni 2008

Hata Facebook

Fyfan vad jag är vansinnig nu! Har suttit och spela "Bike Mania 2" på U-Arcade. Tog mig 65:56 innan jag varvade skiten. Jag har verkligen inget tålamod alls, och till råga på allt höll mina jävla undulater på att gnälla och jag ville bara strypa dom!!

Idag fortsatte EM, två nya matcher. Först ut var Österrike-Kroatien, 0-1. Ingen jättkul match. Hade förväntat mig mer av kroaterna och deras tekniska spel. Men istället backade de hem och spelade "Drillofotboll".

Just nu pågår Tyskland-Polen, 1-0 till Tyskland efter första halvlek. En väldigt underhållande match, där tyskarna borde ha haft en 3-0 ledning, men istället står det bara 1-0. Men polakerna har verkligen kommit in i matchen, och spelar riktigt bra.

Annars har det varit ännu en varm dag. Var på Överby en sväng i dag och kollade på inlines. Finns fasiken inga bra modeller. Bara massa snören och trams.. Så nu skiter jag i de.. Ska köpa en cykel istället.. De lär vara lättare att hitta en bra cykel iallafall.

1 kommentar:

Salamin fladdrar i takt med musiken sa...

Jag hörde att det tog 17 minuter för Håkan, han var lite kaxig ;) Ska åka och ha flöjtavslutning nu jag ska spela med ludde, hoppas han inte spelar fel den här gången. Kram <33