fredag 2 oktober 2009

Äntligen fredag…

Av någon konstig anledning har jag varit helt slut när jag har kommit hem den här vecka så det känns gött att det äntligen är fredag och man bara har en och en halv lektion.

Dagen började med datorkunskap och fram till IMG_3020_glowrasten gick det väl bra . Efter rasten tror jag att vissa fick i sig lite för mycket socker och det var ett jäkla liv. Men de kan man väl bjuda på, de gjorde i alla fall vad som skulle göras.

Efter lektionen var det matdags, hamburgare idag, och det var inte alls dum. Hade sällskap av en kollega och vi tjôtade lite och ser fram emot Blåvitt på måndag. Det är våran lilla morot!

Sen var det massa dötid innan jag skulle lyssna på redovisningar i naturkunskapen. Men de ville göra de lite tidigare och mig inget emot, ju fortare det blev klart desto snabbare kunde man komma hem!

Väl hemma blev det en kortare siesta, innan jag beställde en pizza och grävde ner mig i soffan och kollade på Änglar och demoner – så sjukt bra film!

Senaste timmarna efter filmen har jag lekt lite i Photoshop och nu är jag så trött så jag knappt ser vad jag skriver längre. Fan man börjar änna bli gammal eller så har det bara varit en oförskämt jobbig vecka!

Ännu ett inlägg som inte handlar om Blåvitt – verkar som att jag tar till mig av kritiken. Nä, inte riktigt för här kommer det lite om Blåvitt ändå.

Vår kära målvakt som blev världskändis över en natt för sitt “stolpfusk” friades från disciplinära åtgärder, det innebär kort och gott, ingen avstängning eller några böter. Så jävla typiskt Aftonbladet att göra en höna av en fjäder. Måste änna vara rätt pinsamt att jobba på Aftonbladet för det måste ju vara en enorm nyhetstorka när man fyller sidorna med helt överdrivna artiklar och när man ger en totalt hjärndöd person som Anna Anka så många spaltmetrar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Oj så snyggt Du har fått till Ditt foto.
Hälsning lotty.