fredag 16 oktober 2009

VÄRLDSPREMIÄR

Stort tack till Hanna Carlsson, som möjliggjorde detta första videoinlägg! Kanske kommer fler i framtiden, vem vet!

Annars har det varit en rätt slapp dag! Hade en lektion på förmiddagen och passade på att jävlas med några som håller på Färjestad (6-1 förlust mot Frölunda igår). Fick även en väldigt gullig mössa med öronlock och massa tofsar och på pannan stod det “Frölunda”, tyckte jag var oerhört vänligt, och omtänksamt!

Efter skolan åkte jag till Vänersborg för att käka med Håkan och passade även på att svänga förbi Blomsterhallen och hälsa på Pau, som gör sin praktik där! Nästa vecka ska jag försöka besöka så många av mina goa elever som möjligt!

Passade även på att köpa Fifa10 och Xbox Live guld, så nu blir det nog många onlinematcher framöver…

1 kommentar:

69784 sa...

Vaaaaaaart står det att jag fyllde år? :(