fredag 9 oktober 2009

TGI Friday…

Äntligen fredag igen! Nu är det två skolveckor kvar innan novemberlovet, känns väldigt gött!

En ganska lugn fredag, har egentligen en lektion på förmiddagen. Men eftersom de skulle göra en uppgift för en annan lärare på min lektion så fick de som var klara med uppgiften ledigt. Vilket resulterade i att det om tre elever till lektionen. Dessa jobba på bra och gick hem vid halv elva. Så det var ingen jobbig arbetsdag så att säga.

Det tråkiga är att mina tvåor nu går iväg på APU i två veckor, så det kommer bli ganska tråkigt utan dom i skolan. Men men, jag får ju åka ut och hälsa på istället, och se hur de sköter sig på sina arbetsplatser, vilket kan vara väldigt roligt. Kan nog även vara ganska skönt för dom att komma ut och byta miljö lite.

På eftermiddagen satt jag fiket och tjôtade med allt och alla, rätt behagligt att sitta och kränga lite godis och prata med folk.

Nu blir det bara att slappa framför tv:n och dra på en film, eller två. Har ju fått ner de två senaste Johan Falk filmerna så det blir eventuellt någon av dom eller Ice Age 3, återstår att se!

1 kommentar:

Jenny sa...

Haha :D klart att du saknar Fina! Vi är ju den klassen som lämnar spår efter sig xD men då får köpa något av mig =)