tisdag 13 oktober 2009

Intervju och musikvideo… Jösses!

Idag hade jag florist ettorna hela långa dagen! Det är rätt maffigt att ha samma klass en heldag, blir rätt tjôtigt! Lyckades dock lura i dom att jag har skrivit texten till IFK’s nya inmarschlåt “Snart skiner poseidon” vilket var för jävla roligt – eller kanske inte så!

Hade även besök under lektionen av några från mediaklassen, en utav tjejerna var inne och filmade lite inför morgondagens intervju och dom andra två har tänkt att göra en musikvideo med mig, det kan ju sluta hur som helst! Men nu finns det i alla fall något att se fram emot här på bloggen, en intervju och en musikvideo. Ska bli oerhört spännande att följa!

Annars har jag inte gjort så våldsamt mycket, senaste timmarna har jag lyssnat på Michael Jackson och photoshoppat en tribute-bild på honom, den är dock inte riktigt klar, så den dyker nog upp imorgon istället!

Nu ska jag krypa ner i en kall säng och få några timmars sömn. Har som vanligt inga lektioner imorgon. Kanske ska städa undan på mitt arbetsbord, för det börjar se riktigt tragiskt ut!

1 kommentar:

Elin! sa...

Haha ja ditt skrivbord är inte att leka med, fick ju tillochmed ställa datorn på en hög med böcker för att kunna låna det :)