torsdag 29 oktober 2009

Novemberlov…

Det blir inte så våldsamt mycket att skriva nu under lovet, jag tar helt enkelt en kortare bloggpaus!

Håller desperat på att hitta biljett till matchen på söndag! Är så jävla förbannad, borde ha köpt biljetter tidigare. Men jag har fortfarande några krokar ute och hoppas att de resulterar i något. Oavsett vilket så åker jag till stan på söndag och om jag så blir tvungen att planka in så löser jag de på något vänster! Kan inte missa matchen! På Blocket och Tradera ligger biljetterna från 2000 kr och uppåt, och de är kanske lite i saftigaste laget! Om inte annat gäller de att ha lite is i magen så kan man köpa loss en biljett på svarta när matchen har startat!

Annars går man runt här på dagarna och har en obehaglig känsla i magen, antar att det är nervositeten inför söndagens match! Hade varit så underbart om vi spelade ut dessa jävla råttor! Dom tror sig så jävla mycket och försöker håna oss hela tiden, men vi tar vår revansch på plan! Vi har fortfarande inte förlorat på hemmaplan i år och det ska vi inte göra på söndag heller!

  • 14 matcher fördelade på följande:
  • 11 segrar
  • 3 oavgjorda (lustigt nog har alla slutat 2-2)
  • 38 gjorda mål (ger ett snitt på 2,71 mål/match)
  • 9 insläppta (ger ett snitt på 0,64 mål/match)
  • 189 968 besökare (ger ett snitt på 13 569 pers/match)

Det ska ta mig fan mycket till att vi ska förstöra den sviten! Guldet det ska bara hem till Göteborg!

Inga kommentarer: