onsdag 14 oktober 2009

Intervjun avklarad!

Då är intervjun avklarad! Måste säga att det har varit riktigt kul att bli intervjuad och det känts riktigt proffsigt, med massa sekvenser. Ser verkligen fram emot slutresultatet. Ska dessutom bli riktigt kul att få höra vilka låtar hon lägger med! Så fort det är klart ska jag lägga upp filmen!

Annars var den en vanlig onsdag, inga lektioner. Men jag var ute i korridorerna en sväng och hjälpte till med lite matte. Sen åkte vi till Clas Ohlson för att köpa en kabel som visade sig inte passa. Men jag hann i alla fall käka lunch – på McDonald’s!

Nu har även Lagerbäck gjort sin sista landskamp som förbundskapten. Även om det känns gött att få in nytt blod, så är de lite vemodigt får jag erkänna. Även om jag har varit en av hans mest högljudda kritiker så måste man nu erkänna att han har gjort ett fantastiskt jobb. Man kanske inte alltid har gillat hans laguttagningar, men fem raka mästerskap är inte illa pinkat. Nu hoppas jag att hans efterträdare kan fortsätta med samma framgång. Så idag lyfter på hatten och hyllar Lagerbäck för hans elva år vid rodret!

Inga kommentarer: