torsdag 15 oktober 2009

Alla heter Glenn…

Dagen började på ett väldigt trevligt sätt. Satt utanför fiket och tjôtade lite med Stefan och han berätta att han hade lagt en grej på min stol. Så när jag gick upp till arbetsrummet hittade jag den presenten. En vit t-shirt, där framsidan har ett stort KIA-tryck samt IFK emblem och på baksidan står det “GLENN 7”. Snacka om en trevlig överraskning, och en väldigt fin gest. Så jag kunde inte annat än att dra av mig min tröja och gå runt i den hela dagen, trots att den var i XL.

Eftersom min goa klass är på praktik, och jag dessutom har bytt från att ha min lektion på förmiddagen till eftermiddagen, så resulterade det i att jag var ledig på förmiddagen. Så efter 10-rasten, drog jag och Hanna till Torpköpcenter för att köpa en fireware-kabel så att hon skulle kunna överföra filmen (intervjun) om mig till datorn och börja klippa ihop den. Så snart kommer den nog att bli klar! Ska som sagt bli väldigt spännande!

På eftermiddagen hade jag datorkunskap med frisör 1:an, de fick fortsätta med sina arbeten och därefter var det redovisning inför klassen. Fick mig dock ett litet bryt på klassen när några satt och chattade och höll på med datorna medan folk stod där framme och försökte redovisa! Ibland får man sätta ner foten och markera vad som absolut inte är okey! Men jag skällde inte, utan gick på mer psykologiskt, och jag tror alla fick sig en liten tankeställare!

Resten av kvällen har jag inte gjort så våldsamt mycket, kollat på några serier och bara slappat! Imorgon är det fredag då ska jag iväg till Vbg efter skolan och käka med Håkan!

Förresten, idag så fyllde Zkek år – så vi lyfter på hatten och gratulerar!

Inga kommentarer: