onsdag 20 augusti 2008

Smärta!

Dagen började med matteprov för mina nior, vilket antagligen inte gjorde mig så jätte populär, men den smällen tar jag gärna, var kul att se hur de försökte minnas allt de hade lärt sig i åttan. Efter matten så hade jag NO, gick igenom systematiken. Sen gick jag ner och tog lite kaffé och satte mig i korridoren och tjôtade med lite allt möjligt folk. Det är så himla kul att få sitta där och träffa alla. Man får en helt annan kontakt med eleverna!

Kan dock säga att det finns ett tomrum efter en underbar kvinna i korridorerna. Hon tog hand om alla våra elever på ett sätt som antagligen saknar motstycke. Hon ska ha en bamse eloge och jag har lovat henne att dricka ur Luleå-muggen ibland, även om jag håller på Frölunda i hockeyn!

Idag var det dags att köra ben och mage! Man är inte rolig efter ett benpass, kan knappt gå rakt och att avsluta träningen med att köra mage då har man inte långt kvar tills man spyr. Men det gick bra ändå.

Väl hemma så lagade jag massa pasta med lite tomat och olivsås, köttbullar, salami och bacon, var tjock som fan efter maten.

Nu precis gjort klart ett NO-test och ska sätta mig och koppla av en stund nu innan jag går och lägger mig.

Inga kommentarer: