onsdag 13 augusti 2008

Arbetslag hela dan!

Idag var det arbetslagens dag, så morgonen började med att vi satt i laget och blev informerade om det ena och det andra, och diskuterade lite grejer. Men vi var ändå rätt effektiva och blev klar lagom till lunch.

Lunchen åt vi på Pizza Pizza, och för första gången så tog jag inte kebabtallrik, utan jag tog en kebabrulle, och den var sanslöst go, nästan så att man ville beställa två.

Efter lunch så var det dags för mig att flytta min arbetsplats från mitt kära M (se bild) till nya B! Tog inte så himla lång stund egentligen. Det första jag gjorde när jag var att flytta över guldlöpsedeln och vimpeln. Så nu har även B-laget blivit Blåvitt och framförallt så känner jag mig trygg!

Sen var jag i källaren och hittade ett nytt skrivbord, så mitt gamla flyttade jag. Efter jobbet drog vi till gymmet och körde ett hårt benpass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Erat lärarrum med godis och vita frigolitbitar. :D
OSAJLKFALKSD JAG SAKNAR HUVUDNÄS ibland.