måndag 11 augusti 2008

Sista semesterdagen!

Nu jävlar, om 12 timmar så börjar man jobba igen. Är lite kluven, visst ska de bli gôtt å få träffa alla (dock inte alla) men samtidigt så ju semester ingen dum grej. Känns inte så kul att sitta i gamla mu och lyssna på att tjôt!

Annars har jag vart på gymmet idag, körde ett stenhårt bröstpass med Danne och så avslutade vi med att sätta oss i bastun och bara koppla av och låta musklerna vila.

Väl hemma så var det hög tid att städa lägenheten, man har ju inte varit så aktiv med städningen under sommaren. Började med att dra ur all skit som fanns i garderoben sen skulle de vikas och läggas in snyggt och prydligt. Sen diska och snygga till i köket, städa hallen samt dammsuga och moppa golven. Så nu är de gjort och de känns för jävla gôtt att ha ett rent hem igen. Vilket kan behövas då man vill komma hem till ett rent hem efter jobbet och inte massa kaos!

Min tanke är att jag ska krypa till sängs ganska tidigt idag så man orkar gå upp imorgon. Ska änna upp kl 7:30 och det var ju inte igår man gjorde de. Nu ska jag sätta mig vid TV:n en stund.

Inga kommentarer: