söndag 27 september 2009

Comeback av Alex?

Egotripp...Idag har jag faktiskt inte gjort så där våldsamt mycket. Var en sväng på Överby och köpte lite kläder, en stickad tröja och ett par jeans. Sen hem och laga lite käk. Därefter satte jag mig och läste och kikade på lite lektionsplaneringar så man ligger i fas inför veckan som kommer! Så förhoppningsvis så har jag allt under kontroll nu, men man vet ju aldrig! Hade tänkt att rätta lite läxförhör också, men jag hade glömt dem i skolan, lite halvtaskigt faktiskt.

Dagens bästa nyhet är att det ryktas om att kaptenernas kapten, Niclas Alexandersson är på väg att göra comeback i Blåvitt, för att hjälpa till i jakten på SM-guldet. Om Aftonbladets källor stämmer så är det en otrolig fördel för oss, med tanke på alla skador, försäljningar och avstängningar så kan det bokstavligt talat bli guldvärt för Blåvitt att Alex gör comeback, om så för 5 matcher!

Inga kommentarer: