lördag 21 november 2009

Öppet hus.. igen!

Idag var det öppet hus på skolan igen, tanken var att jag skulle vara ledig från början. Men jag vaknade upp rätt utvilad och efter att ha fixat lite frukost och kollat på senaste avsnittet av Numb3rs så upptäckte jag att klockan bara var elva, så i brist på annat åkte jag till skolan och var med på öppet hus en stund.

Det var bra tryck och många som var riktigt intresserad av att få börja, i synnerhet på våra idrottsprogram och kanske inte så konstigt med tanke på att vi har två riktigt tunga namn där!

Väl hemma från Uddevalla så tog jag mig en liten siesta innan jag åkte till Vänersborg för att kolla på fotbollsturnering i A-hallen. Riktigt kul att se på fotboll, man blev änna gött sugen att börja spela. Men jag är la för jävla lat för att ta tag i de!

Så nu får man väl åka ner imorgon igen och kolla på slutspelet också!

Inga kommentarer: