tisdag 3 november 2009

Lång arbetsdag, ja tack!

Idag har det nästan varit i längsta laget! Va på jobbet från 8-20 eftersom vi hade öppet hus.

Men dagen började med matte med floristettorna, och de är så duktiga så, gick igenom lite om matematiska uttryck och formler och alla jobbade på riktigt duktigt.

På eftermiddagen hade jag tjejerna i ett kombinerat datorkunskap och naturkunskaps pass, och vi började med ett individuellt arbete om planeterna, lite mjukstart helt enkelt! Dessutom körde vi lite kortare än vanligt då jag skulle ha ett möte klockan 15.

Men mötet blev inte av så istället åkte jag, Blom, Jenny, Pau och Steph ner till Cactus och åt lite gött inför öppet hus. Kycklingpanini med vitlöksås, inte helt fel kan jag tala om!

Sen var det lite dötid innan föräldrarna och våra förhoppningsvis blivande elever skulle komma så jag satt med Ent 2:orna och hjälpte dem att plugga inför deras matteprov. Dessutom hann vi självklart med lite jävulskap som vanligt.

När vi sen skulle hem så passade jag och Matte på att leka lite med bilarna, inget att rekommendera men lite kul var det allt, innan jag skulle köra hem några till Vänersborg.

Nu är jag äntligen hemma och är helt slut! Imorgon väntar ännu en långdag, då jag ska till Munkedal av alla platser på jorden och marknadsföra skola, ska bli väldigt kul, men det lär dock bli sen imorgon också!

Inga kommentarer: