onsdag 4 november 2009

Munkedal…

Idag har varit en riktigt seg dag! Efter gårdagens öppet hus så var jag helt sleten, och med tanke på att jag skulle åka iväg till Munkedal ikväll, så tog jag mig en skön sovmorgon!

Eftersom jag inte har några lektioner på onsdagar så spenderade jag större delen av dagen och förbereda mig för kvällens mässa. Dessutom så hann jag installera nya Football Manager 2010, och hann även med att tjafsa lite med Mackan, eller rättare sagt så försökte han diskutera fotboll med mig, men utan framgång!

Sen hade vi APT, och vi diskutera lite om målbeskrivningar och jag och Stefan jävlades lite med en kollega och hade väldigt kul!

Sen var det att packa våra programbroschyrer och drog till McDonald’s innan vi skulle vidare till Munkedal. Tyvärr så hade min GPS valt att krångla, och lägg där till vägbyggen och annat skit i Munkedal så förstår ni att vi körde fel några gånger innan vi kom fram till skolan.

Det gick väl sisådär, det var ett par som var väldigt intresserade och skulle komma på nästa öppet hus, däremot var det ingen som va sugen på att fylla i intresseanmälan. Men likförbannat stod vi där till klockan 21.

Kvällens höjdpunkt kom efteråt när vi fick en guidad tur av Munkedal, med sevärdheter som parken, planen och bruket. Innan vi begav oss hem mot Trollhättan.

Nu är jag helt slut i huvudet! Imorgon så har jag en fin överraskning här på bloggen, så missa inte de!

Inga kommentarer: