fredag 6 november 2009

Äntligen helg…

Det är änna inte ofta jag verkligen längtar till helg, men den här veckan har varit jobbig. Dels för att det var första veckan efter lovet, och bara de gör ju att man är seg. Men framförallt för att jag hade ett par sena kvällar med öppet hus i tisdags och Munkedal i onsdags, lägg där till gårdagen så är det förståligt att man var i allt annat än toppform idag! Som tur var hade jag en enda lektion idag och den har redan planerad och klar!

Väl hemma kröp jag ner i sängen och tog en lång siesta, närmare bestämt tre timmar, vilket så här i efterhand var lite för länge då jag vaknade upp och kände hur huvudvärken höll på att växa sig starkare!

Kollade på några av mina serier först, innan jag beställde en pizza och satte på den senaste filmen i Johan Falk-serien. Ännu än en gång måste jag säga att jag är oerhört nöjd med filmen. Inte ofta man tycker att femte filmen i en serie är bra, än mindre än svensk serie! Men jävlar va bra den är! Att allt utspelar sig i Göteborg, gör ju självklart inte saken sämre. Imorgon kväll ska jag nog kolla på sjätte avsnittet också, och även den lär leverera (hoppas jag).

Inga kommentarer: