måndag 16 mars 2009

Snacka om dramatik... (Från Supporterbloggen)

Tyvärr så lyckades inte Timrå slå ut HV. Vilken jag faktiskt måste säga att man får f#n skylla sig själv. Har man 3-1 i matcher så ska man bara avgöra serien! Jag har aldrig varit förtjust i Hv och idag såg vi ännu ett bevis på hur osportsliga vissa delar av Hv-publiken är! Jag tänker självklart på "slips-huliganeran" ovanför Timrås bås - det är vuxna människor som beter sig som djur, kort och gott!

Dagens, och kanske slutspelets absoluta höjdpunkt måste nog vara Skellefteå, uträknade av alla (även mig) så tar de LHC till sjunde avgörande och nöjer sig inte med det, utan drar den till sex perioder! Jag är helt lyrisk, snacka om lagmoral och vinnarskallar!

Nu får Frölunda möta Hv, och får behålla hemmafördelen. Det kommer bli många hatmöten i Scandinavium och Kinnarps, kanske borde åka upp till Jkpg och kolla på någon match.

Färjestad får möta Skellefteå och efter att följt Skellefteå så vågar man inte säga allt för mycket. Men Färjestad bör ju kunna vinna (tänker dock inte yttra mig i hur många matcher det blir)!!

Nu börjar det roliga!

Inga kommentarer: