onsdag 25 mars 2009

Rond 4 i Scandinavium (Från Supporterbloggen)

Nu jäklar, är det snart en timme kvar till matchstart och spänningen stiger!

Mycket talar för en Frölunda seger ikväll, men man ska nog inte ropa hej riktigt än! Mitt personliga tips är 3-2 till Frölunda men de kommer nog att bli jämt! Bara det inte går till förlängning, för de klarar inte mitt hjärta av (får man en hjärtinfarkt på köpet). Om man ser till de senaste två matcherna så har Frölunda ändå haft bra grepp om Hv, även om Hv stundtals har spelat riktigt bra hockey, så har de riktiga farligheterna inte infunnit sig, samtidigt som Honken växer mer och mer för varje match!

Pratade med en arbetskollega idag och vi är båda överens om att Kahnberg måste lyfta sig ett par tolv snäpp för att de ska duga. Sen kan jag förstå att han har blivit lite av en grovjobbare, men vi vill ju att han ska producera poäng!

Förövrigt, så hoppas jag att Liv borta, det finns nog ingen annan målvakt i Sverige som har så mycket flax (tur för er som inte förstår Göteborgska) som han har! Fast samtidigt så hoppas jag att han är med så man inte får höra bortförklaringen "vi spelade ju utan vår bästa målvakt"

1 h 10 min kvar.. Go Frölunda!

Inga kommentarer: