lördag 28 mars 2009

Sista inlägget!! (Från Supporterbloggen)

Vad ska man säga! SKAM, SKANDAL, PINSAMT och FÖRNEDRANDE!

Vi lägger oss ner och dör! Den ENDA som kan gå med rakrygg på stan efter de här är Fredrik Pettersson!

Jag har alltid tyckt om Janne Karlsson, men frågan är hur mycket tänker han på sitt nya jobb som tränare för HV? Man kan ju undra vart hans fokus har varit!

Det finns inte så jävla mycket att säga! Gör man inte ett enda power play mål på tre matcher och bara lyckas göra fyra ynkliga mål på 9 perioder så har man inget att göra i ett slutspel! Men så går de om Uffe lägger ner all krut på att träna försvar!

Honken kan ju bara drömma om att få ett NHL-erbjudande! Han håller ju för f#n inte ens i elitserien! Han är dock inte ensam om att inte hålla, Ronnie Sundin kan nog tacka för sig, Kahnberg kan också tacka för sig! Som sagt, det är många som har varit under all kritik.

Nu struntar jag i allt som har med hockey att göra och fokuserar på Allsvenskan och IFK Göteborg!

Tack till Kanal 5, för supporterbloggen, det har varit kul att få skriva av sig, och läsa vad alla har tyckt, även om jag kan inte alltid har tyckt samma. Men det har varit en god ton i bloggen! Hoppas jag att vi får återkomma nästa år (om nu Frölunda lyckas ta sig till slutspel vill säga).

Även om det är pest eller kolera så får man väl hoppas att FBK tar hem SM-guldet! Men som sagt, pest eller kolera!

Tack för mig!

Inga kommentarer: