torsdag 12 mars 2009

Semifinal lag 2 (Från Supporterbloggen)

Som Frölunda supporter så skäms jag! Jag syftar självklart på idioterna som sitter i sekretariatet! Igår kväll så försvarade jag sekretariatet när de inte la sig i Sjöbergs domarmiss, där gjorde de rätt, de ska inte lägga sig i domslut.

Men att hålla på att fjanta med klockan i slutskedet av en match och skapa massa skit för klubben är vidervärdigt! Jag hoppas verkligen att Mats Ahdrian tar sitt ansvar och kickar klockklillen, för så får man fan inte hålla på. Speciellt inte med tanke på all skit som hände igår!

Så Viktor och Gunnar, nu hoppas jag att ni förstår att jag varken gillar eller uppmuntrar fusk! Jag vill att mitt lag ska vinna på ett sportsligt korrekt sätt - inte med hjälp av idioter i sekretariatet som agerar i egenintresse!

Annars blev det en jämn och bra femte match, och hatten av för Luleå-målvakten som kommer in istället för Modig och gör en kanonmatch, han spelade väldigt stabilt och man kan fundera på varför han inte fick chansen igår?

Nu är Färjestad och Frölunda klara för semi, och vi väntar på två lag, ska bli intressant att se om Timrå kan knipa en semiplats på lördag. Jag tror dock inte att Skellefteå kan rubba på LHC, jag hoppas jag har fel, för de vore väldigt kul att se SAIK i semi!

Men, men, nu är vi i semi och de känns för jäkla kul! Även väldigt roligt att höra Luleå-kaptenen att gratulera VF för semiplasten!

Inga kommentarer: