fredag 10 juli 2009

Spontan spelkväll igen…

Idag var tanken att vi skulle slå runt lite på stan men eftersom vädret var sämre än allt, så tappade vi alla lusten.

Istället drog jag till Vänersborg och käkade med Håkan. Efter maten åkte vi hem till mig och Sella ringde och frågade om det skulle bli någon utgång. Men vi struntade i att dra ut, istället kom Sella över och vi satte och spelade golf.

Sella han bara spela en omgång, men jag och Håkan blev kvar och spelade en stund trodde vi i alla fall, för när vi kollade på klockan så var den strax efter 22 och då hade vi suttit och spelat i dryg sex timmar. Båda var ganska förvånade över att timmarna bara hade försvunnit.

Men det var kul – även om jag återigen åkte på däng! Men jävlar nästa gång ska jag vinna – punkt slut!

Efter att ha kört hem Håkan blev jag lite sugen på McDonald’s och bestämde mig för att köpa 2 Big Mac och de satt gött kan jag lova!

Inga kommentarer: