tisdag 20 januari 2009

Öppet hus, jebate!

Andra dagen på jobbet och de lär inte bli en dag man glömmer i första hand.

Träffade min andra klass idag, och hade dem hela dagen, först 3 h matte och efter lunch 3 h naturkunskap. En bra klass, som dock hade lite svårt att låta bli och spela WoW vid varje tillfälle!

Efter att ha haft en heldag så var jag helt slut, men det jobbigaste var kvar – Öppet Hus. Jag och en kollega skulle informera om IT-programmet och Teknik-programmet. Eftersom det var min andra dag så hade jag inte alls mycket att säga, utan det blev mest att stå och se glad ut, då det inte var jätte många frågor om just matten.

Tjugo över åtta var de slut, då hade sista besökarna gått och vi kunde avsluta dagen och börja vandra hemåt.

* Jebate = en väldigt vacker kroatiskt ord, som dock inte översätts!

Inga kommentarer: