fredag 30 januari 2009

After Work @ Vänersborg

Så var den andra veckan på JB över. På eftermiddagen hade jag hand om verkstan, kom typ 3 personer, vilket i och för sig är 2 fler än förra veckan men ändå. Vi satt och räknade lite, men det kändes mest som ett uppehållsrum, men mycket prat och lite verksta.

Men vi gav oss lite tidigare idag så jag hann med 14:53 bussen hem och var hemma vid 15:30 vilket va perfekt eftersom vi skulle iväg till Vänersborg och Quality Hotels, de hade nypremiär på sin after work.

Jag och Sella åkte först till Vbg för att hämta upp Håkan och sen drog vi till hotellet. Det var många kända ansikten där. Men vi satt med H-näs gänget, jag, Sella, Anna, Helene, Åsa, Kalle, Håkan och Fredriksson. Jag var ju hungrigare än allt så det blev två portioner för en gång skulle. Chilliconcarne med tacos-tillbehör – hur gott som helst! När väl magen var full så kunde man påbörja andra delen av kvällen. Den som involverade det barnförbjudna!

Det var en sjukt trevlig kväll, och det var kul att få träffa alla gamla kollegor.

Inga kommentarer: