måndag 12 januari 2009

En vecka kvar…

Herrejävlar va rastlös jag börjar bli! Börjar ju klättra på väggarna snart, finns fan inte mycket att göra på dagarna. Vädret är ju sämre än allt, bara regn och elände, och alla man känner jobbar!

Drog till gymmet i förmiddags va rätt gött att köra ett pass, blev dock inte så himla tungt, har ju fortfarande träningsvärk efter fredagens hårda armpass!

Nu är de en vecka kvar tills jag börjar på JB! Ska bli riktigt spännande, jag är dock lite nervös då jag inte har den blekaste aning om vad jag ska göra. Som tur är så har jag inte lektioner förrän på eftermiddagen, så förmiddagen kan man spendera med att prata lite med kollegorna och kolla vad de har gjort och vad som ska göra. Det är ju främst naturkunskapen som spökar, men de löser sig som kärringen sa när hon sket i vasken.

Inga kommentarer: