tisdag 11 augusti 2009

Bohus-Malmön, dag 2

Större delen av förmiddagen satt vi i arbetslag och prata kring våra kommande klasser och delade upp elever som vi skulle vara mentorer för.

Sen tog vi oss en långpromenad innan vi avslutade med lunch och hemfärd.

Hemfärden blev dock en mindre skräck för mina två passagerare, eftersom jag var pissenödigare än en kamel så tryckte jag ner ordentligt på gasen för att hinna till skolan så snabbt som möjligt och lätta på trycket för att uttrycka sig milt, stundtals var glädjemätaren en bra bit över 160. Men rallyförare som jag är var det inga större problem – tack och lov kanske man borde säga, för det är inte ofta jag kör så jävla fort!

Allt som allt var det en väldigt lyckad kick-off, och det känns som att vi är och kommer att bli ett sjukt bra gäng iår. Det känns som alla är villiga att testa nya sätt och är öppna för förslag, och bortsett från en enda person så upptäckte inte jag några gnälliga typer! Finns ju inget värre än folk som bara gnäller på allt som är fel – istället för att komma med förslag och lösningar!

1 kommentar:

Hanna Carlsson sa...

Men jisses. Det finns ju massor av rastplatser längs motorvägen!