onsdag 1 oktober 2008

Aktion i musiksalen

Mina nior har nog fått göra de enklaste matteprovet som jag någonsin har gjort! Fem frågor som berör diagram och lägesmått (medelväre och median). Det som var kul (kanske inte för alla, har ju en i klassen som håller på ett bonkgäng från slöjdstaden -Borås!) är att alla frågorna på provet handlade om IFK Göteborg, allt från deras publiksnitt, till diagram som visade hur populära dom är i stan. Dessutom passade jag på att testa en helt ny layout på framsidan av mina matteprov - från och med nu så kommer det att finnas ett IFK emblem på framsidan! Jag är så jävla rolig! Nåväl, annars har de inte hänt mycket, har som vanligt två lektioner fram till tio rasten och sen hål fram till APT klockan 15.

Men idag lyckades jag fylla ut tiden med en aktion i musiksalen! Eftersom Sella håller på FBK så tyckte jag att det vore riktigt kul att skruva upp en Frölunda tröja på väggen i hans sal. Så med hjälp av Håkan så gjorde vi massa hål i en plexiskiva och så la vi Frölunda tröjan mellan väggen och skivan och skruvade upp den med en jäkla massa skruvar! Ska bli så kul att se hans reaktion imorgon! Han kommer gå i taket!

Inga kommentarer: