onsdag 24 december 2008

Febrig julafton

Julafton idag, vaknade upp och mådde mindre bra, har kallsvettats hela natten och har feber på köpet. Mamma ringde och frågade om jag ville komma ner och hälsa på. Först så kände jag att jag skiter i de, vill bara ligga hemma och sova. Men efter ett par timmar så ringde jag och åkte ner. Som tur var så hämtade mamma upp mig i stan. Sen satt jag där ett par timmar, käkade lite och sov en stund. Men jag var långt ifrån toppform. Men det var ändå trevligt att spendera ett par timmar med henne. 

Tog dock sista bussen hem till Trollhättan, mamma ska ju ändå jobba imorgon, och det är bekvämare att få ligga hemma i sin egna säng. Men de var ta mig fan ingen rolig bussresa hem, en timme och 20 minuter, höll på att dö, men jag fick sova lite gött en stund på bussen iallafall!

Inga kommentarer: