onsdag 24 september 2008

O-ring, Boring?

Idag var det friluftsdag för högstadiet så åttor och nior var uppe vid Skidstugan och sjuorna fick vara med mig och några andra nere vid Ursand. En kanondag vädermässigt! Mulet men riktigt skönt väder och på eftermiddagen tittade till och med solen fram.

Sen gick det som de alltid går vid orientering, vissa blir klara gôr fort, medan andra har lite svårare för att hitta kontrollerna och komma runt. Men de allra flesta hade nog riktigt trevligt skulle jag kunna tro. Så det var allt annat än boring!

Dagens absoluta höjdpunkt var när jag hade packat ihop allt och drog upp till Skidstugan, för även gymnasiet var där idag och skulle springa och jag fick träffa några av mina gamla elever och det var så underbart att se dom igen. En började gråta av glädje och då blir man så rörd så de går inte att beskriva! Gamla M90 - still rulez!

1 kommentar:

Anonym sa...

still rulez, still rulez! jag kommer också och hälsar på nån dag, skulle egentligen ha kommit i torsdags fast de hade redan gått när jag var klar med min lektion. :P