onsdag 9 december 2009

Lång dag..

Idag har varit en sån där dag som aldrig verkade vilja ta slut. Dagen började med jag skulle köra bilen till besiktningen kl 7, så man fick en väldigt tidig start på dagen och med tanke på att man var ute igår så var man grymt seg på morgonen.

Besiktningen gick sisådär, några enstaka fel som måste åtgärdas, men förra veckans krock hade inte gjort mycket skada, måste dock beställa ny registreringsskylt.

Efter de så drog jag till skolan, och fick starta upp IT 2:ans mattelektion och sen satte jag mig på arbetsrummet och fortsatte sortera och registrera nationella proven från i våras, då dessa ska skickas till det jävla 08-landet!

Eftersom det är tråkigare än allt så hängde jag lite i korridoren, och sen gick jag in och hjälpte till på Larsas mattelektion, eftersom han hade individuella samtal med eleverna, alltid kul att kunna vara till hjälp!

Eftermiddagen gick under kategorin möten – först arbetslagsmöte och därefter APT. Så det var oerhört segt! Men man ska väl inte klaga!

Väl hemma så hade jag fått avin från posten och drog ner till Oden och hämtade upp mitt nya specialdesignade mobilskal – fy fan va läckert de blev, bläcksvart med lite blixtar och en stort IFK-emblem.

Dessutom upptäckte jag något oerhört smickrande och roligt. En av mina gamla godingar från H-näs hade skapat en facebookgrupp åt mig “Alla vi som dyrkar Ehsan Momeni”, så nu har jag min egna lilla fanclub och i skrivande stund har jag 94 fans – oerhört kul, om jag får säga de.

Nu blir de lite Scrubs innan man gå och lägger sig!

Inga kommentarer: