tisdag 8 december 2009

Angusburgare @ Bishops

Idag hände det väl inte så våldsamt mycket om man ska vara helt ärlig, hade mina florist ettor hela dagen och som vanligt jobbade de på utan att klaga de allra minsta. Ibland önskar man nästan att de skulle spåra ur och gnälla eller tjöta bort en lektion. Men eftersom de har varit så jäkla duktiga hela terminen, så ska vi ha mysdag nästa vecka, då blir de pepparkakor och julmust samt en bra julfilm!

Annars var det faktiskt efter jobbet de roliga hände. En tjejkompis som i vanliga fall bor i Åmål var nere och hälsade på och hörde av sig och ville att jag skulle hänga med ner till Bishop Arms, vilket jag gjorde. Vi satt där och tjötade och hade oerhört trevligt och det tillhör inte vanligheterna att man tar en öl mitt i veckan, men det va fan gott. Dessutom så beställde vi käk, Angusburgare, och utan att överdriva så var den lätt den godaste hamburgaren jag någonsin har käkat. Riktigt saftig köttbit, god dressing och allt för bara 80 spänn, helt jävla sanslöst gott!

Inga kommentarer: