onsdag 11 februari 2009

Slutspels-bloggare på Kanal 5

Idag har de hänt grejer kan jag tala om! Vid lunchtid så ringde en gammal tjejkompis till mig från tiden då jag jobbade på McDonald’s. Hon jobbar på Kanal 5/TV 9, och de ska ju sända hockeyslutspelet i mars och ska göra något nytt där en supporter från vardera åtta slutspelslag ska blogga om sitt lag i en gigantiskt blogg. Hon frågade om jag var sugen på att blogga om Frölunda, vilket jag är så då fick jag prata med någon chef där och han berättade om konceptet och de låter hur spännande som helst!

Så när slutspelet drar igång så får ni gå in på kanal 5:s hemsida och läsa min blogg kring Frölundas matcher. Dessutom så kommer kommentatorerna och experterna att ta upp frågor och liknade från bloggen vilken innebär att man kanske till och med är med i sändningen!

Inga kommentarer: