lördag 7 februari 2009

Heldag i Göteborg

Idag var jag i Göteborg igen, för första gången sen jul. Var rätt gött att åka ner och hälsa på mamma och syrran.

Först åkte jag och mamma till Blåvittshoppen, där jag köpte en underbart snygg hood-tröja. När jag var där inne var de ett äldre par där som stank sprit, och då ska ni veta att klockan bara lite efter två. Kärringen var ju dummare än allt, först började hon fråga om hon skulle ha en större storlek på en tröja, vilket jag inte tyckte att hon skulle ha. Men uppenbarligen var det för svårt för henne att fatta de, så hon malde på en massa om jag var ärlig när jag sa de och det ena och det andra och när hon frågade om tröjan fick henne att se sexig ut, så tyckte jag att de får vara nog och gick därifrån! Jävla alkiskar, borde tipsat dom om gais-shoppen, där hade de känt sig som hemma! Hursomhelst, jag köpte min vackra tröja och längtar till på måndag då jag får ha på mig den.

Efteråt drog vi till Media Markt i Bäckebol och jag köpte en eltandborste. Efter de drog vi och käkade på Burger King, och med tanke på att BK i Thn har lagt ner så var de rätt länge sen jag åt BK och de smakade ljuvligt!

Väl hemma hos mamma så fixade jag hennes dator så nu kan hon surfa trådlöst så hon slipper störa sig på alla jävla sladdar!

1 kommentar:

lelove sa...

Skönt att höra att du har det bra, Ehsan. Våran skola saknar dig! /dominika