lördag 31 maj 2008

Vilket väder vi har

31 grader idag. Efter en kortare stund på balkongen åkte jag till Öresjö för att sola/bada. Dessvärre var det för varmt för att sola och för kallt för att bada. Så jag åkte hem och la mig på balkongen istället. Somna gôtt i skuggan!

Nu börjar det bli kaos utanför, seriöst, hur kul är det kolla på massa raggarbilar? Om någon har en förklaring ill fenomenet, crusing, så snälla dela med er! Fan va jag gnäller.

Kanske ska klämma in ett par avsnitt av Columbo istället. Har fasiken inte gjort något produktivt idag, eller jo, gjorde ett facit till ett matteprov - de tog 40 min. Sen har jag bara slappat. Men det är gôtt me sådana dagar också.

2 kommentarer:

Salamin fladdrar i takt med musiken sa...

Vad vill du ha för en förklaring då? Fenomenet cruising är bara en massa människor som gillar en sorts bilar och en sorts musik. Bilar som glänser är äldre och brummar riktigt härligt när man kör. Du borde testa. Dålig förklaring kanske men en del av det i alla fall.

Anonym sa...

Buhu :P

Crusing är en tid då du kan prata festa och ta det lugnt vilket många gör, och det bästa med crusingen är att om det finns någon som du absolut INTE vill träffa så kommer du att träffa honom/henne eller det.